Friday, December 15, 2017

Apie Nemokamus Kazino Žaidimus

Ką apie nemokamus kazino žaidimus turėtų žinoti kiekvienas

Tiems, kuriems neteko dar niekad žaisti kazino žaidimų, visad patarčiau pirmiausia išbandyti nemokamus kazino žaidimus. Aš pats visai neseniai buvau žalias šioje srityje, nes visada pernelyg domėjausi knygomis ir kitais intelektualiais dalykais. Toks jau aš. Jei ne kazino žaidimų fanatikas mano draugas, galbūt būčiau smarkiai prasilošęs jaunuolis, nes riziką labai jau mėgstu. Jau vien kiek momentinių loterijos bilietų per pastaruosius metus išpirkta. Jei jie visi būtų sudėti į vieną krūvą, turbūt nesunkiai galėčiau jais išklijuoti viso trijų kambarių savo buto sienas. Taip, juos dažniau perku nei knygas, nors knygas perku dažnai.

Ilgus metus kazino žaidžiantis draugas mane atkalbėjo nuo kelionės į lošimo namus, patarė pirmiausia išbandyti nemokamus kazino žaidimus, tokius kaip ruletė, pokeris, „Black Jack“, žaidimų automatai, „Baccarat“ ir kita. O tokių lošimo namuose šiaip jau negausi. Pirmiausia buvau supažindintas su rulete ir lošimų automatais. Tokių nemokamų kazino žaidimų internete tikrai yra daug. Reikia tik sau patinkančių paieškoti, tereikia google paieškos lauke įrašyti žodžius „online kazino“ arba „nemokami kazino internete“. Išmetama beveik 200 tūkst. rezultatų.

Vos pradėjus žaisti mane maloniai nustebino net keli dalykai - nemokamiems kazino visiškai nereikia nei registracijos, nei kreditinės kortelės, nei jokio piniginio įnašo. Tai reiškia, kad tik spaudi ant patikusio žaidimo, lauki kol jis pasikraus ir žaidi. Visiškai niekuo nerizikuoji. Argi gali būti dar kažkas paprasčiau? Taip smagiai gali praleisti valandų valandas.

Photo: Pixabay.com

Nemokamus kazino žaidimus laikau puikia atsipalaidavimo forma, nes juk visiškai neišleidi pinigų ir lavini loginį mąstymą. Tarkim, žaisdamas ruletę seku iškritusius skaičius, bandau pritaikyti tikimybių teoriją. Vienu atveju ji lyg ir atrodė veikianti, bet kitu atveju jau nusprendžiau ją atmesti. Kažkaip ji per retai bepasitvirtina,  tad ir niekam kitam nesiūlyčiau ja pasikliauti. Jei manęs paklaustų, kuo vertėtų pasikliauti, turbūt atsakyčiau, kad sveika nuovoka. Kai žaidžiant kazino žaidimus įsijungia sveikas protas, žinai kada baigti žaidimą.

Tikrai šiuo metu neįstengčiau sugalvoti prasmingesnio laiko leidimo būdo, kai tikrai norisi pataupyti. O tai man tikrai yra aktualu.

Šiuo metu mano draugas retai bežaidžia nemokamus kazino žaidimus. Tam yra itin paprasta priežastis - jam dažnai sekasi laimėti. Kai aš taip jam sakau, jis atšauna man, kad sėkmė čia niekuo dėta, sako, kad jis yra atradęs savo strategiją. Kaip jis pats pripažįsta, nežinia ar jis būtų suvokęs kaip statyti, kad šansai laimėti būtų didesni, nei paprastai, jei ne nemokamų žaidimų galimybės. Ilgos valandos gilinantis į skirtingas statymų variacijas jam padėjo atrasti tai, kas niekur neaprašyta ir net youtube nebuvo parodyta. Kai aš paprašau jam atskleisti savo paslaptis, jis krato galvą. Sako, kad kiekvienas turėtų atrasti savo strategiją, nes svetimos strategijos tiesiog gali nepasiteisinti. Nežinau, kaip yra iš tikrųjų, bet tie nemokami žaidimai tikrai užkabina. Vakarais net lioviausi žiūrėti biografinius filmus. Lioviausi tai daręs ne dėl to, kad manyčiau, jog visi patys geriausi filmai man jau yra matyti, - tiesiog tikiu, kad netrukus būsiu atradęs ir savo sėkmingo statymo būdą. Ak, sėkmė. Aš jos nesibaidau!  O kol kas retai žaidžiu iš tikrų pinigų. Man labai rūpi greičiau atiduoti skolas. Savo didžiausius laimėjimus gyvenime noriu palikti ateičiai. Tikiu, kad jie dar manęs laukia.

Apie Nemokamus Kazino Žaidimus Straipsnis pirmą kartą paskelbtas čia: ageofconan.lt.

No comments:

Post a Comment